Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 22:14 - 4.06.08
Автор: martinesko36 Категория: Други   
Прочетен: 282 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес е сряда.Няма да коментирам нещата за вторник, зашото го проспах.Искам да ви кажа, че от тук нататък ще поствам дълги текстове, поради това че много хора четата дневника ми.всичките са от скайп, но там имам само 30 активни абоната, който са на линия и 40 дет никви ги няма.Явно на някой хора им е харесало и влизат по много пъти.Искам да благодаря на всички, който четат мойте така скучни писания :) .И сега да започнем с срядата.Днес също бях на училище, но реших да се поразведря.Станах и се измих.После бях в тоалетната и се учудих как не закъснях по музика.Госпожата отново ни мърмори цял час за това как да се държим в училище.Така мина първия час - аз си поспах..След това имахме математика.Госпожата изпитваше двойкаджиите на дъската, а аз играех на телефона.След този час имахме история.Любимия предмет, защото гопожата ми е близка и ми пише само шестици. :) Часът мина перфектно, без забележки.В последния час успях да се наям с бонбони, докато госпожата залепяше на дъската някакви снимки.Купих си няколко чипса на връщане от училище, и ги изядах в гледане на ECW.След това нямаше какво да правя и излязох да бера череши от комшиите.След като си набрах, ги измих и седнах да ги изям.След това майка ми ме извика да отидем на гости.Отидохме и аз с брат ми играехме с топка "Kappa", а наще се надпиваха с ракия :D .След като се върнахме бях адски скапан.Веднага седнах да напиша това и да си легна.Лека нощ :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: martinesko36
Категория: Други
Прочетен: 18192
Постинги: 13
Коментари: 6
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930